1. Ana Sayfa
  2. %100 Müşteri Memnuniyeti

%100 Müşteri Memnuniyeti

  • Siparişinizdeki pizzayı beğenmemeniz durumunda Domino's Pizza'nın maksimum yükümlülüğü sipariş başına menüdeki en yüksek fiyatlı ürünün bedeli veya bir adet ürün kadardır. Fiş tutarından bu miktarda indirim yapılacaktır. Sipariş bedeli daha az ise hiç bedel alınmaz, üzerine herhangi bir bedel verilmez.
  • Geri ödeme yapılabilmesi için; bu siparişe ait fişin ve kredi kartı slibinin geri ödeme esnasında dağıtım elemanına teslim edilmesi gerekmektedir.
  • Geri ödeme esnasında verilecek "Beğenmezsen Bedava" formu müşteri tarafından eksiksiz doldurulmuş olarak dağıtım elemanına teslim edilmelidir.
  • Domino's Pizza "Beğenmezsen Bedava" uygulamasını önceden haber vermeksizin geri çekme hakkını saklı tutar.
  • Domino's Pizza beğenilmeyen pizza iadesinden dolayı lezzet ustaları ve dağıtım elemanlarına ceza vermez veya maaşından bu bedel kesilmez.
  • "Beğenmezsen Bedava" garantisinden gel-al siparişlerinizde gel-al servis, evlere servisteki siparişlerinizde evlere servis olarak yararlanabilirsiniz.
  • "Beğenmezsen Bedava" garantisinden yararlanabilmek için müşterilerimizin sipariş tesliminden itibaren 60 dakika içinde 444 33 22 çağrı merkezimize, dominos.com.tr adresimizdeki Bize Ulaşın bölümüne veya şubemize bilgilendirilme yapılması gerekmektedir, daha geç yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
  • İade işlemi aynı gün içinde restoranlarımızın yoğunluğuna göre yapılacaktır.
  • Sipariş verilirken gerçekleştirilen ödeme tipi doğrultusunda iade yapılır.
  • Bir kullanıcı bu uygulamadan maksimum 2 defa faydalanabilir.
  • Pizzalarımızda kullandığımız sosis, sucuk, pepperoni, New York pepperoni, jambon ve Adana baharatlı köfte ürünleri, piliç ve/veya hindi etinden üretilmiştir.
notifications